רהיטים מעץ משולבים בסוכה

סוכות הגיע וצריכים לארח עכשיו את ההורים והאחים עם הילדים בסוכה. עזבו את כל ההכנות של האוכל וניקיונות שצריכים לעשות לכבוד המשפחה, מאיפה אני הביא מספיק כסאות ושולחנות לתוך סוכה לא גדולה.
מבדיקה מהירה, ראיתי שיש לנו רהיטים מעץ ששמנו במקלט וזה מה שהציל אותנו. הכסאות מעץ הם מתקפלות ואילו השולחן גם מתקפל, במיוחד לפיקניקים ולזמנים כמו סוכות.
העלתי את הרהיטים מעץ הישר לסוכה, ואז קיבלתי תמונה שונה ממה שהיתה לי. יש סיכוי טוב שהכל יתנהל כשורה ללא בקשות מיוחדות מאח שלי או מאחד השכנים.
הרהיטים מעץ הוסיפו יופי וחום לסוכה ושתלבו מצוין. קראתי לאשתי לרדת לסוכה לראות איך יצא הסידור עם הרהיטים, כמובן אחרי שהסוכה היתה מקושטת, וקיבלתי את האוקיי שלה.
מאותו רגע, כאשר אני מתארח אצל חברים או שאני שומע ממשהו שצריך עזרה עם כסאות או ריהוט מעץ או בכלל, אני מייד ממליץ לו לקנות את מה שיש לי, דבר שחוסך כאבי ראש ואפילו כסף.

רהיטים מעץ, לא רק שנשמרים לאורך זמן, הם גם פרקטים וניתן להעביר אותם בקלות ממקום למקום, רהיטים מעץ מהסוג שיש לי, שמתקפלים. מאז ועד היום אני משתמש ברהיטים אלו וממליץ לכל אחד.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה